سلام دنیا!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سلام دنیا

سلام به همه ی زبان دوستان عزیز،

به وبلاگ لینگوتایز خوش آمدید!

هدف اصلی ما در LanguageTies فراهم کردن محتوای آموزشی و کمک به تمامی افرادیست که با زبان انگلیسی سرو کار دارند. این کار به صورت کاملاً تخصصی و علمی انجام می گیرد. محتوای تولید شده در قالب بیش از سی بخش مختلف در وبسایت قرار میگیرد و این بخش ها با یکدیگر ارتباط (tie) خواهند داشت. سعی ما این است که اکثر این محتوا را به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان و مدرسین زبان قرار دهیم.

همانطور که در سایت هم ذکر شده، در حال حاضر تیم تولید محتوا مشغول نوشتن مطالب مختلفی هستند که به زودی به طور رایگان در وبسایت قرار میگیرد. قسمت هایی که تا آبان ماه 1393 آماده و روی سایت قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  1. لیست آموزشگاه های زبان در تهران و کم کم دیگر شهرهای ایران و جهان
  2. بیش از 140 ضرب المثل پرکاربرد انگلیسی به همراه توضیح، مثال، عکس و معادل فارسی
  3. بیش از هزار سوال مناسب کلاس های بحث آزاد که در قالب 200  موضوع مختلف دسته بندی شده
  4. حدود 200 سوال (تست) چند گزینه ای در سوح مختلف
  5. مقاله های متفاوت در زمینه ی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان و مدرسین
  6. بخش وقایع و رویدادها که شامل کلاس ها و تورهای انگلیسی و همچنین کنفرانس ها و سمینارهای بین المللی مربوط به آموزش زبان می باشد

همچنین بخش ها و خدماتی که امیدواریم تا تاریخ افتتاح رسمی سایت آماده و ارائه شوند عبارتند از:

  1. مجموعه ای کامل از گرامر انگلیسی در قالب بیش از 100 درس گرامری به زبان انگلیسی و فارسی
  2. بخش نقل قول ها و جملات زیبا ی انگلیسی به همراه عکس
  3. لیست لغات و اصطلاحات پر کاربرد
  4. مجمو عه ای از Function ها و Form های انگلیسی
  5. برگزاری کلاسهای  مکالمه رایگان به صورت حضوری در تهران و همچنین به صورت آنلاین

پروژه ی لینگوتایز، یک پروژه ی بزرگ آموزشی است که در بالا به قسمت کوچکی از آن اشاره شده. ما مصمم و امیدوار هستیم که با تکیه بر دانش علمی و فنی تیم های مدیریت و تولید محتوای وبسایت این پروژه را پیش ببریم و در آینده ای نزدیک علاوه بر زبان انگلیسی زبان های دیگر را هم از جمله فارسی، فرانسه، آلمانی و ... آموزش دهیم.

لطفاً توجه داشته باشید که نسخه ی نرم افزار وبسایت لینگوتایز بتا و در حال حاضر محتوای سایت در دست تولید است. به یاری خدا این وبسایت در آبان 1393 به صورت رسمی راه اندازی می گردد. تا آن زمان زبان آموزان عزیز میتوانند از مطالب آموزشی مفیدی که به صورت روزانه در صفحه ی فیسبوک ما قرار میگیرد استفاده کنند. شما همچنین میتوانید سوالات خود را درگروه فیسبوک لینگوتایز پرسیده و با دیگر اعضا و مدرسین گروه مکالمه داشته باشید. در ضمن گروه EFLteachers.com به منظور خبر رسانی، ارتباط و تبادل اطلاعات مدرسین زبان انگلیسی زبان ایجاد شده است.