نیاز به آیلتس برای تدریس زبان؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سلام. میخواستم بدونم آیلتس فقط برای مهاجرته؟ من که لیسانس زبان دارم ولی بعضی موسسات که میرم برای تدریس مدرک آیلتس رو هم میخوان.
حالا میخوام بدونم آیا گذراندن دوره های آیلتس تاثیری تو جذب داره ؟؟یا مدرکی که هر ترم میگیرم کلا یک سابقه برام حساب میشه؟ ؟؟

با سلام، آزمون آیلتس یک آزمون معتبر و بین المللی است که سطح دانش زبان شما را در 4 مهارت اصلی نشان میدهد. این سطح با امتیازی بین 1 تا 9 مشخص می شود. دانشگاه های سراسر دنیا به این آزمون و برگزارکنندگان آن اعتماد دارند و یکی از شروط پذیرش دانشجویان خود را کسب حداقل نمره مشخصی دراین آزمون قرار می دهند. دلیل اینکه مؤسسات از شما مدرک آیلتس میخواهند این است که قصد دارند از سطح دانش زبان شما در هر مهارت اطلاع یابند. یک معلم زبان خوب می بایست overall score  یا نمره میانگین آیلتس بالای 7 داشته باشد. اما خیلی مؤسسات مدرسین با نمره 6 به بالا را هم می پذیرند. یک استاد آیلتس می بایست خود میانگین 8 به بالا داشته باشد.

خوب است که شما در آزمون آیلتس شرکت کنید تا بدانید سطح دانشتان در چه حدی است و طبیعتاً بتوانید این سطح را ارتقا دهید.

مطالعه این مقاله در رابطه با آزمون IELTS برای شما مفید می باشد.

خیلی متشکرم از پاسختون. اما منظور من خود آزمون آیلتس نبود. ببینید من الان در یک موسسه معمولی که برند نیست ، تدریس میکنم در سطح کودکان.. و دوره آمادگی ایلتس رو میگذرونم و قصد ندارم فعلا آزمون آیلتس بدم. این دوره pre_IELTS به ما پایان هر ترم مدرک یا همون کارنامه میدن. میخوام ببینم این کارنامه ها تاثیری داره برای منی که میخوام تو موسسات برای تدریس برم؟ .. یعنی بطور خلاصه این دوره آمادگی رو هم صرف برای اینکه یک امتیاز باشه برام دارم میگذرونم ولی احساس میکنم وقت و هزینه تلف کردنه وقتی که قصد شرکت در آزپون اصلی رو ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنید . و اینکه چه دوره ای رو باید بگذرونم؟؟چون مکالمم در سطح متوسطه و برای تدریس همون بچه ها ست.

دوره ای که در حال حاضر در آن شرکت می کنید، آمادگی IELTS است. پس در حقیقت دانش عمومی زبان (4 مهارت اصلی) شما را تقویت می کند. آن چه برای مؤسسات دیگر (و در اصل) مهم است مدرک یا امتیازاین دوره نیست، بلکه دانش کسب شده شما است. اگر احساس می کنید که این دوره speaking شما را تقویت نمی کند پس ادامه ندهید. برای اینکه دوره مناسبی برای شما پیشنهاد دهم بایستی سطح زبان شما را بدانم. به این منظور لطفاً در آزمون تعیین سطح کامل شرکت بفرمایید.

سلام،سوالم اینه که من میخوام برای تدریس زبان در آموزشگاه اقدام کنم و مدرک آیلتس از من میخوان.میخواستم ببینم فرق داره که آیلتس آکادمیک داشته باشم یا جنرال،؟